El relator proposat per Pedro Sánchez ha de ser internacional

Nel Martí, considera que cal "una passa més de Sánchez" per creure que no fa aquest gest "només per aconseguir aprovar el Pressuposts"

06/02/2019

Més per Menorca demana que el relator proposat per Pedro Sánchez sigui de caràcter internacional, per tal que es percebi una voluntat política negociadora clara. 

Malgrat que el partit valora positivament el gest i  l'entén en el marc d'una negociació molt complicada, veu imprescindible que aquest mitjancer sigui totalment neutral.

El nostre diputat i coordinador, Nel Martí, ha assegurat que que hi hagi un relator en el sentit de mediador imparcial i internacional que tengui la funció de crear ponts entre les parts implicades "pot ser una bona proposta, però que "no servirà de res si les parts no tenen una actitud oberta i dialogant", i en aquest sentit considera que cal “una passa més de Sánchez” per creure que no fa aquest gest “només per aconseguir aprovar el Pressuposts”.

 

Notícies relacionades

Proposam dur una llei consensuada a Madrid que garanteixi preus justos al transport aèri i marítim

Josep Castells: “És hora de passar de la propaganda a les solucions reals, els residents han de notar els descomptes a la seva butxaca”

Més per Menorca denuncia que el decret llei aprovat per PP/VOX afavoreix l’especulació immobiliària

El partit menorquinista critica que les polítiques de la dreta en habitatge ajuden a incrementar encara més els preus

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit