Més per Menorca dona llibertat de vot a les Europees i no es presenta amb ningú

L’Assemblea menorquinista ha aprovat també el pressupost que ha de regir l'exercici anual que compta amb la cita electoral de maig.

24/12/2018

Més per Menorca ha acordat avui matí a la 34ena. assemblea no concórrer a les properes eleccions Europees i ha decidit donar llibertat de vot als adherits de la formació menorquinista. Existia la possibilitat de formar part d'una coalició electoral sobiranista d'àmbit estatal, però després d'un interessant debat els presents, per majoria, han acordat no presentar-se amb ningú. 

La votació ha donat 36 vots a no presentar-se i donar llibertat de vot als adherits; 12 vots partidaris de presentar-se amb la coalició de partits sobiranistes i 2 vots en blanc.

L'assemblea de Més per Menorca també va aprovar el pressupost per al 2019, que serà continuista respecte als altres exercicis passats, si bé quedarà a l'expectativa dels resultats electorals i de quin sigui el nou full de ruta després de les eleccions del mes de maig. Així, la previsió econòmica aprovada per al proper any és de 244.000 euros.

Al principi de la reunió, es va donar compte del procés de Primàries celebrat el passat 16 de desembre. Era la primera fase de les Primàries que va elegir els dos caps de llista per a les circumscripcions insular i autonòmica (Consell i Parlament). L'Assemblea ha reunit aquest matí as Mercadal una cinquantena de persones que han intervingut en els diferents punts.


 

Notícies relacionades

Més per Menorca rebutja l’augment de les tarifes aèries interilles

El partit menorquinista critica la complicitat de PSOE i PP amb els interessos de les aerolínies

Com combatre la ultradreta des de l'esquerra

Èxit de participació a l'acte de Més per Menorca amb la politòloga Idoia Arreaza

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit