Fam Trip per incentivar la demanda de Menorca a Alemanya

Es du a terme del 9 al 16 d’aquest mes, amb 25 agents del grup RTK, a través d’activitats per donar a conèixer el potencial de la natura, la cultura i la gastronomia.

11/09/2018

La Fundació Foment del Turisme de Menorca i l’Oficina Espanyola de Turisme a Munic (OET) organitzen entre els dies 9 i 16 de setembre un Fam Trip amb 25 agents de viatge del grup RTK (Raiffesen Tour Kooperation) amb la finalitat d’estimular l’arribada de turistes alemanys a Menorca.

Amb aquesta acció promocional, la FFTM cerca incrementar el coneixement que els agents de viatge alemanys tenen de Menorca per contribuir, d’aquesta manera, a mobilitzar la demanda en un mercat considerat estratègic, tant per la seva capacitat desestacionalitzadora com pel seu elevat nivell de despesa.

Maite Salord, consellera de Promoció Turística, ha indicat que “el turista alemany respon completament al target que interessa a Menorca, no només perquè viatja fora de temporada alta, sinó també perquè se sent atret per conèixer la destinació, fer activitats alternatives a l’oci familiar i al ‘sol i platja’ i viure experiències de qualitat”.

El programa inclou activitats d’oci al aire lliure, rutes culturals i propostes gastronòmiques perquè els agents puguin fer-se una idea de totes les possibilitats que ofereix l’illa com a destinació turística. Així, recorreran els centres històrics de Maó i Ciutadella, visitaran la Naveta des Tudons i Torre d’en Galmés, aniran a la platja, faran un tram del Camí de Cavalls a cavall i en bicicleta, descobriran el Llatzeret i la Mola, visitaran un celler i una formatgeria, veuran com es fabriquen les avarques i degustaran la cuina menorquina.

Amb aquesta acció promocional, la FFTM cerca incrementar el coneixement que els agents de viatge alemanys tenen de Menorca per contribuir, d’aquesta manera, a mobilitzar la demanda en un mercat considerat estratègic, tant per la seva capacitat desestacionalitzadora com pel seu elevat nivell de despesa.

RTK, el gran consorci alemany

Amb prop de 4.000 agències de viatge i un volum de negoci que supera els 3.000 milions d’euros, RTK s’ha consolidat com la principal xarxa d’agències d’Alemanya i una de les més importants a l’Europa Central. A més d’empreses independents, el consorci inclou les cadenes d’agències de FTI, Neckermann Reisen, Mein Reisebüro i TUI Travel Star.

 

Notícies relacionades

Més per Menorca mostra la seva preocupació pel servei d’informadors turístics del Consell Insular

El partit menorquinista demana a l’equip de govern per l’estat de la contractació del servei davant una nova temporada turística

Més per Menorca denuncia que el Consell no ha resolt les ajudes per a casals d'estiu de l'any passat

L'equip de govern del PP ha esgotat el termini per donar resposta a les peticions i les famílies esperen amb incertesa a les portes d'una nova temporada

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit