Castells: «El Govern continua endavant amb el ‘bunyol’ que va promoure Marc Pons a Fornells»

El diputat ha assegurat que la gestió dels ports no pot estar desconectada del context geogràfic

22/03/2022

El diputat de Més per Menorca, Josep Castells, ha criticat aquest dimarts a Palma que el Govern hagi votat al Ple del Parlament en contra dels punts que proposaven una coordinació amb el poble de Fornells i l’Ajuntament des Mercadal per reconduir les obres de la façana marítima de Fornells. 

«És una llàstima que el conseller Marí, continuï endavant amb el ‘bunyol’ que va promoure el seu antecessor, Marc Pons», ha dit el diputat, qui ha recordat que «aquest projecte mai no ha comptat amb el suport de la ciutadania».  «Quan va entrar quan el nou conseller va dir que pactaria amb el poble els nous usos de les cases del carrer Governador, però fa just un mes Ports va anunciar que ho tornaria a licitar per fer-hi un restaurant», ha explicat Castells.

Sobre aquest tema, el diputat ha assegurat que la gestió dels ports no pot estar desconectada del context geogràfic. «S’ha de tenir en compte el que opina la gent i sembla que Ports de les Illes Balears tengui una raó d’estat per passar per damunt de la ciutadania».

Aquest tipus de decisions passaran factura als socialistes que, últimament, «s’han sumat a un cert ecologisme amb accions com la moratòria de places turístiques però que no són capaços de rectificar els projectes derivats de la inèrcia de la vella política».

Notícies relacionades

Més per Menorca denuncia que el decret llei aprovat per PP/VOX afavoreix l’especulació immobiliària

El partit menorquinista critica que les polítiques de la dreta en habitatge ajuden a incrementar encara més els preus

Més per Menorca denuncia que el Govern pacta amb el trumpisme balear les mesures de contenció

El partit menorquinista considera que el Govern Prohens ha emprat l'oposició com el decorat del seu teatre per acabar pactant de nou amb la ultradreta

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit