Més per Menorca va organitzar una bereneta el capvespre-fosquet del dissabte a sa Vinyeta, l’alberg ubicat a Ciutadella. La trobada estiuenca pretenia donar suport i agrair la bona feina feta per Maite Salord al capdavant de la presidència insular.
A la trobada, va donar la benvinguda una breu introducció del Coordinador General, Nel Martí, per obrir seguidament una conversa per repassar l’actualitat i la situació política. Poc després s’oferí un vídeo que resumeix la feina feta per Salord al front de la presidència i es tancà l’encontre degustant una bereneta de coques típiques menorquines, refrescos i un pastís commemoratiu dels dos anys.
Entre els assistents s’hi trobaven els tres diputats: Martí, Castells i Font, el conseller Miquel Preto i, obviament, Maite Salord, el regidor de Ciutadella, Josep Juaneda i el regidor de Sant Lluís, Remi Llora; el secretari d’Organització, Joan Albert Pons i els membres de l’Executiva, Pilar Arguimbau, Raquel Marquès i Pepe Mascaró, entre altres adherits.
Èxit de participació a l'acte de Més per Menorca amb la politòloga Idoia Arreaza
El partit menorquinista aprofundeix el debat sobre la massificació amb la seva militància per concretar mesures de contenció i decreixement