La proposició per a la Reforma de la Llei Municipai i Règim Local va ser aprovada al Paralment. Es tracta d'una iniciativa presentada per Més per Menorca i Mallorca, però també amb l'apoprtació d'esmenes i transaccions d'altres grups parlamentaris. La revisió d'aquesta llei, que regula les entitats locals de les Illes Balears, pretén reobrir la transparència i participació dels ciutadans amb els seus ajuntaments. Impulsar la difusió dels plenaris i facilitar la participació ciutadana en els debats municipals són alguns dels principals retocs aprovats a la cambra autonòmica.
Al vídeo de dalt el portaveu de Més per Menorca, Nel Martí, en fa un resum prou clarificador del que s'ha pretès amb aquesta reforma.
Josep Castells ha demanat al conseller de Turisme l’aplicació de mesures valentes per evitar el col·lapse ambiental i social de les Illes Balears
Front comú social i polític contra la mal anomenada llei de Simplificació Administrativa del Govern Prohens que impulsa l’amnistia en sòl rústic, la regressió ambiental i la destrucció del territori