El Consell Insular ofereix les seves instal·lacions al GOIB per a l'inici del nou curs escolar

L'oferta es dirigeix al conseller d'Educació del GOIB, Martí March, per tal de posar a disposició de la seva conselleria les instal·lacions menorquines i així facilitar l'inici del nou curs escolar

07/09/2020

El curs escolar 2020/2021 comença amb l'adopció de mesures excepcionals de prevenció, contenció, coordinació, organització i funcionament dels centres educatius de Menorca per tal de prevenir la Covid-19. Bona part d'aquestes mesures estan orientades a garantir el distanciament entre persones, la separació de grups, la ventilació dels espais, entre d'altres.

És per açò que el Departament de Cultura, Educació, Joventut i Esports del Consell Insular ofereix la seva col·laboració a la Conselleria d'Educació del GOIB brindant les instal·lacions juvenils del Consell Insular de Menorca: Campament de Biniparratx, Sa Vinyeta i Santa Eularieta, instal·lacions juvenils esportives, el Museu de Menorca i la Biblioteca Pública de Maó per a l'ús dels centres educatius d'educació primària, secundària i batxillerat de l'illa durant el curs acadèmic.

El conseller de Cultura, Educació, Joventut i Esports, Miquel Àngel Maria, ha assenyalat que "l'objectiu és caminar en la mateixa direcció per tal que el resultat sigui un benefici per a la gent jove i els infants de Menorca".

Notícies relacionades

Més per Menorca mostra la seva preocupació pel servei d’informadors turístics del Consell Insular

El partit menorquinista demana a l’equip de govern per l’estat de la contractació del servei davant una nova temporada turística

Més per Menorca denuncia que el Consell no ha resolt les ajudes per a casals d'estiu de l'any passat

L'equip de govern del PP ha esgotat el termini per donar resposta a les peticions i les famílies esperen amb incertesa a les portes d'una nova temporada

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit