Demanam la compareixença urgent de la consellera perquè informi sobre l'avió-ambulància

Les darreres setmanes, aquest servei ha patit múltiples incidències que necessiten d'explicacions

20/01/2020

Més per Menorca ha demanat la compareixença urgent de la consellera de salut, Patrícia Gómez, perquè informi sobre les múltiples incidències patides pel servei d’avió ambulància amb base a Menorca, les darreres setmanes.

Durant els darrers mesos, el Govern ha anat informant puntualment de la marxa del servei, dels problemes detectats i de la rescissió de contracte amb l’empresa adjudicatària del servei. Per aquets motiu, MxMe és conscient que el Govern està damunt del problema i està treballant per trobar-hi solucions.

La compareixença, per tant, no té per objecte censurar l’actuació del Govern sinó generar l’espai perquè el Govern pugui explicar de forma oficial els motius de les incidència i pugui fer conèixer a la ciutadania les valoracions que se’n fan i les mesures que s’estan adoptant per solucionar el problema.

Tal com ha manifestat el portaveu dels menorquinistes al Parlament, Josep Castells, «el servei d’avió ambulància és vital pel bon funcionament del sistema de salut a l’illa de Menorca i les contínues incidències de servei generen preocupació. És imprescindible que el Govern garanteixi de forma immediata el restabliment del servei en condicions òptimes».

Castells ha afegit que cal tenir en compte que l’avió ambulància «atén situacions d’emergència, en les quals el trasllat a Son Espases no pot endarrerir-se». «És un contrasentit que, en aquest casos, calgui esperar que vengui l’avió que té base a Mallorca, endarrerint de forma injustificada un trasllat que és urgent», ha remarcat.

Notícies relacionades

Proposam dur una llei consensuada a Madrid que garanteixi preus justos al transport aèri i marítim

Josep Castells: “És hora de passar de la propaganda a les solucions reals, els residents han de notar els descomptes a la seva butxaca”

Més per Menorca denuncia que el decret llei aprovat per PP/VOX afavoreix l’especulació immobiliària

El partit menorquinista critica que les polítiques de la dreta en habitatge ajuden a incrementar encara més els preus

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit