Més per Menorca està negociant amb el Govern el suport als Pressupostos. Volem que l'executiu de Francina Armengol doni suport a les nostres esmenes i, a canvi, noltros votarem a favor dels comptes per al 2020.
Les esmenes més importants que presentarem (però no les úniques) tenen a veure amb les suvencions per a les escoles de música, la compatibilitat de les beques dels estudiants que estan fora de l'illa de residència habitual o places de salut mental per a adolescents a Menorca. Així mateix, volem que doti de personal l'Oficina de Drets Lingüístics i que es dotin adequadament els ajuts de menjardor pel que fa a l'etapa 0-3 anys, amb l'objectiu que els fillets de les famílies sense recursos puguin beneficiar-se'n.
Aquesta setmana es revisen els Pressuposts presentats pel Govern i hi ha temps perquè els grups parlamentaris presentin les seves propostes de modificació a l'articulat fins el dia 28. Després, es debatran en comissió i les que quedin pendents es duran al darrer Ple del període parlamentari.
El partit menorquinista critica que les polítiques de la dreta en habitatge ajuden a incrementar encara més els preus
El partit menorquinista considera que el Govern Prohens ha emprat l'oposició com el decorat del seu teatre per acabar pactant de nou amb la ultradreta