Es presenta la candidatura Menorca Talaiòtica per a ingressar en la llista de Patrimoni Mundial

El Govern i el Consell de Menorca li donen suport

24/10/2019

Les Illes Balears assisteixen al Consejo de Patrimonio Histórico que se celebra a Conca sota la presidència del director general de Bellas Artes del Ministerio de Cultura y Deporte, Román Fernández-Baca.

El Consejo de Patrimonio Històrico és un òrgan de col·laboració entre l'Estat i les comunitats autònomes per a intercanviar informació sobre assumptes de patrimoni.

Durant les dues jornades que dura la reunió, s'abordarà l'estat de les candidatures de l'Estat espanyol per a ingressar en la Llista de Patrimoni Mundial. Les Illes Balears hi participen amb la candidatura Menorca Talaiòtica.

El nostre conseller Miquel Àngel Maria s'ha traslladat a Conca en nom del Consell de Menorca, que dóna suport a la candidatura.

Notícies relacionades

Més per Menorca mostra la seva preocupació pel servei d’informadors turístics del Consell Insular

El partit menorquinista demana a l’equip de govern per l’estat de la contractació del servei davant una nova temporada turística

Més per Menorca denuncia que el Consell no ha resolt les ajudes per a casals d'estiu de l'any passat

L'equip de govern del PP ha esgotat el termini per donar resposta a les peticions i les famílies esperen amb incertesa a les portes d'una nova temporada

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit