A través d’aquest acord s’aprova una bateria de mesures i es ratifiquen les aprovades en Consell de Govern del 13 de març que no contradiguin les que s’estableixen aquí. Aquestes mesures no seran aplicables als serveis sanitaris de l’IBSALUT, als quals s’aplicaran mesures específiques. La vigència d’aquestes mesures durarà mentre es mantengui l’estat d’alarma.
Mesures organitzatives de caràcter general
Els titulars dels òrgans directius han de determinar la modalitat de feina i els torns que s’estableixin i les mesures de control internes del teletreball.
Com a regla general, el personal funcionari directiu romandrà presencialment al seu lloc de feina, garantint la suplència en cas d’absència.
S’intentarà que les persones amb càrregues familiars quedin excloses dels torns rotatoris i s’acullin al teletreball.
El personal que no tengui atribuïdes funcions en remot i no resulti necessari per a la realització de tasques presencials, queda a la disposició de la conselleria respectiva o, en darrera instància, de la Conselleria d’Administracions Públiques.
Els membres de gabinets de conselleries i secretaries autonòmiques i els secretaris personals, com a regla general, romandran al seu lloc de feina.
El personal de neteja i seguretat romandrà presencialment al seu lloc de feina.
Mesures d’organització específiques de l’Administració general
En aquest annex s’inclouen una sèrie de mesures organitzatives molt concretes sobre cada conselleria, secretaria general, direcció general, delegació, servei, departament, etc.
Mesures d’organització per a entitats públiques instrumentals
En aquest annex s’inclouen una sèrie de mesures organitzatives molt concretes sobre cadascuna de les entitats públiques instrumentals.
Resum del Decret llei 11/2020.
Els que incompleixin aquesta obligació podran ser sancionats amb multes de fins a 100 euros.