Més per Menorca entra a formar part de l’Aliança Lliure Europea (ALE)

L’assemblea general de l’Aliança Lliure Europea ha aprovat per unanimitat l’entrada dels ecosobiranistes menorquins en aquesta formació política d'àmbit europeu

13/05/2022

En representació de Més per Menorca s’han traslladat fins a Las Palmas de Gran Canaria el coordinador general del partit, Miquel Àngel Maria, i el secretari de relacions amb altres formacions polítiques, Damià Moll, per assistir a l’assemblea de l’Aliança Lliure Europea on ha estat votada l’entrada de la formació sobiranista menorquina com a nou partit integrant.

La proposta, que permetrà que a partir d’ara Menorca tengui representació directa a Europa, ha estat aprovada per unanimitat amb 33 vots a favor.

Miquel Àngel Maria ha exposat davant els assistents les línies mestres en les quals treballa Més per Menorca, així com la trajectòria de la formació i els objectius a assolir de cara al futur.

Des de Més per Menorca celebram la bona rebuda que hem tingut dins l’Aliança Lliure Europea, és una gran passa per a defensar els interessos dels menorquins i menorquines a les institucions europees i traslladar-hi iniciatives generades a Menorca.

Notícies relacionades

Més per Menorca proposa a l’ALE que defensi l'habitatge dels residents i una connectivitat justa

El partit menorquinista defensa davant l’assemblea general de l’Aliança Lliure Europea (ALE) reformes europees per protegir l'habitatge per a residents i garantir una connectivitat assequible durant tot l'any

Més per Menorca demana a la SAREB que mantengui un lloguer assequible al bloc de pisos d'Alaior

Noemí Garcia: “Ha estat una greu irresponsabilitat política que el PP hagi mirat cap a una altra banda”

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit