El diputat de Més per Menorca, Nel Martí, ha demanat aquest dimarts al Conseller d'Educació, Martí March, quina és la planificació de la Conselleria d'Educació en l'aplicació de les mesures aprovades pel Parlament en relació amb l'educació infantil fins a 3 anys.
Val a dir que el desembre de 2108, el plenari del Parlament acordà de forma unànime incloure dins els pressuposts del 2019 partides per a les 'Mesures Urgents d'Equitat per a 0-3' contemplades en el document marc 'L'educació dels infants 0-3 i la necessària equitat', elaborat a proposta unànime del Parlament.
Per açò, en els pressuposts de 2019 estan incloses, per acord unànime, partides per a les beques menjador, les ajudes a l'escolarització, la creació de noves places i l'ampliació dels equips d'Atenció Primerenca.
A tot plegat, March ha dit que la seva cartera "està treballant" però ha expressat la dificultat de materialitzar tots els compromisos, a la qual cosa Martí li ha contestat que, malgrat que tenim "molts deures", també tenim "molts recursos i molta voluntat" i ha demanat al conseller un "sobreesforç" per materialitzar un tema de "tanta unanimitat".
D'altra banda, Martí ha aprofitat per anunciar que Més per Menorca donarà suport al Pacte Educatiu 0-3 que s'està impulsant.
El Parlament ha aprovat la proposta dels menorquinistes perquè cap dona de les Illes Balears es vegi privada del seu dret a interrompre l’embaràs
El partit menorquinista reclama més recursos humans i tecnològics, així com la recuperació de l’atenció presencial a Ciutadella