El Consell aprova licitar les obres d’un tram de la via Maó-Fornells per 932.042 euros

Les actuacions previstes són el segellat de fissures, capes de reforç d’aglomerat asfàltic, construcció de cunetes revestides de formigó i senyalització i abalisament.

16/10/2018
Carretera Maó cap a Fornells Carretera Maó cap a Fornells

El Consell Insular aprova el projecte i  licitació de les obres de reforç del ferm i millora de la carretera Me-7, la que va de Maó a Fornells, amb un pressupost de licitació 932.048 euros. En concret es tracta d’un tram d’uns 6 kilòmetres que correspon al municipi maonès. Aquesta actuació s’emmarca dins el Pla de d’Inversions en Carreteres del Consell Insular de Menorca.

En els propers dies es publicarà l'anunci de licitació i els interessats tindran 20 dies per a presentar-se des del dia de la publicació oficial.

L’objectiu de les obres és la millora de la pavimentació de la carretera Me-7, competència del CIM, entre els pk 2+190 i 8+230, reforçant-lo estructuralment i renovant les característiques superficials de la capa de trànsit, cosa que afecta a la seguretat de la circulació i a la durabilitat del paviment.

Les actuacions previstes són:

- Segellat de les fissures existents amb beurada bituminosa.

- Estesa de les capes de reforç del ferm i de trànsit amb aglomerat asfàltic.

- Construcció de cunetes revestides amb formigó.

- Senyalització horitzontal i abalisament.

El termini d’execució de les obres serà de 2 mesos des que conclogui el procediment per adjudicar les mateixes, i s’hagin signat el contracte d’obres i l’acta de replanteig.

D’aquesta manera, mitjançant l’execució del reforç integral del paviment d’aquest tram de la carretera entre Maó a Fornells, l’equip de govern del Consell Insular de Menorca segueix apostant per la conservació i manteniment de la xarxa viària de carreteres i camins.

 

Notícies relacionades

Noemí Garcia: “Ni sensors a les platges ni càmeres als ports de Menorca”

Noemí Garcia: “Ni sensors a les platges ni càmeres als ports de Menorca”

Més per Menorca critica que el PP va començar la legislatura prometent que recolliria dades perquè qüestionava la saturació turística, però “després de 4 anys han enredat la ciutadania: no tenim ni dades ni mesures”

Més per Menorca exigeix la limitació de vehicles per al 2027

Més per Menorca exigeix la limitació de vehicles per al 2027

El partit menorquinista confirma que el seu vot serà contrari a una modificació legal “totalment innecessària” emprada pel PP com a excusa per haver perdut quatre anys