Hospital Mateu Orfila (Maó)
MÉS per Menorca demanarà a la Conselleria de Salut per la seva actuació en el cas del metge que ha espiat les seves companyes
La diputada menorquinista Patrícia Font farà una pregunta oral dirigida a la consellera de Salut, Patrícia Gómez, durant la propera sessió plenària de dia 11 de setembre.
Tot plegat, arran de la detenció, el 27 d’agost, d’un metge de la UCI de l’hospital Mateu Orfila acusat d'un presumpte delicte contra la intimitat i l'honor, per haver gravat amb un mòbil dins el vestuari femení com es canviaven de roba les seves companyes.
Volem condemnar aquests fets que, en cas de confirmar-se són molt greus i un símptoma més del masclisme encara present a la nostra societat i contra el qual cal lluitar amb tots els recursos disponibles.
El partit menorquinista presenta esmenes a la Llei de Ports per reforçar el paper dels clubs nàutics i garantir l’ús públic dels espais portuaris
La formació menorquinista demana una normativa específica per als centres d’educació infantil 0-3 que reculli les necessitats expressades pels col·lectius del sector