Més per Menorca renuncia a intervenir al debat parlamentari amb motiu de la vaga del 8N

El diputat menorquinista Josep Castells s’ha sumat així a l’aturada convocada per a aquest dimecres i ha acusat el PSOE de ser “còmplice de la situació”

08/11/2017

El diputat menorquinista Josep Castells ha renunciat a intervenir en una compareixença del conseller d’Educació, Martí March, aquest dimecres al Parlament. Ho ha fet amb motiu de l’aturada convocada aquest dimecres en solidaritat amb els presos polítics i contra l’article del 155.

Castells ha explicat que renunciava al seu torn perquè “estam en una situació d’excepcionalitat democràtica”, on hi ha “presos polítics”. Ha dit que el problema "no només és català" sinó que "ens interpela a tots com a demòcrates".

El diputat ha afegit que moltes vegades les atrocitats de la història s'han "emparat en la llei". A més, ha dit: "amb molta pena vull assenyalar la complicitat del PSOE en aquesta situació excepcional" perquè "és la crossa imprescindible sense la qual el PP i Ciutadans no podria dur a terme aquest cop contra la democràcia".

Notícies relacionades

Més per Menorca aconsegueix que el Parlament aprovi incrementar les dietes dels pacients

La proposta menorquinista insta el Govern a augmentar les dietes fins a assolir el cost real en un termini de sis mesos i que aquestes siguin pagades en un període inferior als tres mesos

El Parlament aprova la Llei de Cogestió Aeroportuària d’Ara MÉS i la remet al Congrés

Les Balears podran decidir sobre el sostre de vols, els plans directors i la capacitat de càrrega dels aeroports de l’Arxipèlag

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit