El grup Més per Menorca al Consell Insular ha reaccionat amb preocupació al creuament de declaracions aparegudes en premsa entre l’ex cap de bombers i el conseller de Medi Ambient, Reserva de Biosfera i Cooperació, Simón Gornés, i com aquesta situació pot afectar a un servei essencial com és el servei de prevenció i extinció d’incendis de Menorca.
La portaveu de Més per Menorca, Noemí Garcia, ha lamentat aquests fets que “perjudiquen a la imatge de la institució i en posen en dubte la gestió”. Garcia ha assegurat que “des de les primeres notícies que han sortit a la llum sobre múltiples problemes en la plantilla dels bombers, hem fet seguiment d’aquest tema, ja que es tracta d’un servei bàsic per a la seguretat de la ciutadania menorquina”.
Més per Menorca ja ha enregistrat una interpel·lació al ple on demanarà al conseller Simón Gornés, responsable del servei de bombers, tant sobre com es preveuen cobrir les baixes de les que s’han tingut coneixement els darrers dies, com del procés de substitució del cap insular de bombers, ja que, a part de les consideracions internes, consideren que la ciutadania mereix explicacions convincents.
El partit menorquinista denuncia tres anys d’excuses i promeses incomplertes mentre la ciutadania ja pateix saturació de cotxes abans de començar juny
La portaveu menorquinista al Consell Insular denuncia que cap administració empri les seves eines per adquirir el bloc que sortirà a subhasta i reclama que es protegeixi la llar de totes les famílies que hi resideixen