Isa Allès serà la candidata de Més per Menorca i Sumar al Senat

L’alaiorenca, portaveu de la coalició Avançam Alaior, és educadora ambiental i intèrpret del patrimoni ambiental i cultural

19/06/2023

Més per Menorca i Sumar han acordat que presentaran la candidatura d’Isa Allès a les eleccions generals del pròxim 23 de juliol al Senat.

D’aquesta manera, l’actual portaveu en la oposició de l’Ajuntament d’Alaior amb la coalició formada per Més per Menorca i Esquerra de Menorca també serà la seva cara visible en les eleccions al Senat.

Notícies relacionades

Més per Menorca proposa a l’ALE que defensi l'habitatge dels residents i una connectivitat justa

El partit menorquinista defensa davant l’assemblea general de l’Aliança Lliure Europea (ALE) reformes europees per protegir l'habitatge per a residents i garantir una connectivitat assequible durant tot l'any

Més per Menorca demana a la SAREB que mantengui un lloguer assequible al bloc de pisos d'Alaior

Noemí Garcia: “Ha estat una greu irresponsabilitat política que el PP hagi mirat cap a una altra banda”

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit