Més per Menorca i Sumar han acordat que presentaran la candidatura d’Isa Allès a les eleccions generals del pròxim 23 de juliol al Senat.
D’aquesta manera, l’actual portaveu en la oposició de l’Ajuntament d’Alaior amb la coalició formada per Més per Menorca i Esquerra de Menorca també serà la seva cara visible en les eleccions al Senat.
El partit menorquinista defensa davant l’assemblea general de l’Aliança Lliure Europea (ALE) reformes europees per protegir l'habitatge per a residents i garantir una connectivitat assequible durant tot l'any
Noemí Garcia: “Ha estat una greu irresponsabilitat política que el PP hagi mirat cap a una altra banda”