Finalitzen les obres de rehabilitació dels accessos al municipi d’Alaior

Aquesta actuació ha permès millorar el ferm de les entrades del Polígon La Trotxa, Torralba i Son Bou

10/12/2020

La consellera de Mobilitat, Francesca Gomis, i l’alcalde d’Alaior, José Luis Benejam, han recepcionat les obres de rehabilitació dels accessos a Alaior des de la carretera general al municipi. Aquesta actuació ha permès millorar el ferm de les entrades del Polígon La Trotxa, Torralba i Son Bou.

Cal recordar que aquesta actuació ha estat possible gràcies al conveni de col·laboració entre la institució insular i l’ajuntament. En concret, el Consell Insular ha aportat la quantitat de 97.070,78 € i l’ajuntament ha portat a terme la gestió de les obres i l’import restant.

Notícies relacionades

Més per Menorca denuncia que el PP obre les portes al col·lapse per no limitar l’entrada de vehicles

El partit menorquinista denuncia tres anys d’excuses i promeses incomplertes mentre la ciutadania ja pateix saturació de cotxes abans de començar juny

Noemí Garcia: “Tenim l’oportunitat que el bloc de pisos d’Alaior es converteixi en habitatge públic"

La portaveu menorquinista al Consell Insular denuncia que cap administració empri les seves eines per adquirir el bloc que sortirà a subhasta i reclama que es protegeixi la llar de totes les famílies que hi resideixen

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit