La consellera de Mobilitat, Francesca Gomis, i l’alcalde d’Alaior, José Luis Benejam, han recepcionat les obres de rehabilitació dels accessos a Alaior des de la carretera general al municipi. Aquesta actuació ha permès millorar el ferm de les entrades del Polígon La Trotxa, Torralba i Son Bou.
Cal recordar que aquesta actuació ha estat possible gràcies al conveni de col·laboració entre la institució insular i l’ajuntament. En concret, el Consell Insular ha aportat la quantitat de 97.070,78 € i l’ajuntament ha portat a terme la gestió de les obres i l’import restant.
El partit menorquinista denuncia tres anys d’excuses i promeses incomplertes mentre la ciutadania ja pateix saturació de cotxes abans de començar juny
La portaveu menorquinista al Consell Insular denuncia que cap administració empri les seves eines per adquirir el bloc que sortirà a subhasta i reclama que es protegeixi la llar de totes les famílies que hi resideixen