Més per Menorca torna a recordar els incompliments reiterats per part de l’Estat espanyol respecte les Illes Balears, a les quals no només manté amb un considerable dèficit de finançament, sinó que, a més, no acompleix amb l’establert a l’Estatut d’Autonomia.
Josep Castells: “el descompte de resident no pot continuar essent una eina que acaba beneficiant les companyies mentre els ciutadans continuen pagant preus desorbitats per viatjar”
Josep Castells reclama al conseller de Transports, José Luís Mateo, que compleixi amb el mandat parlamentari i elabori un contrainforme per defensar l’OSP a Europa