Davant aquesta proposta queda palès que la Comissió Nacional dels Mercats i Competència no té en compte la doble insularitat que pateixen les illes com Menorca i Eivissa i deixa establert que el punt de connexió amb la península només es basa amb el turisme, obviant la ciutadania de les Balears. A més, afegeixen que la situació actual no ha de servir com excusa per tombar tot el que ja s’ha aconseguit en matèria de transport per als illencs. Més que mai i, donades les circumstàncies actuals de plena recessió econòmica, els menorquins i els illencs en general necessiten gaudir d’uns bitllets d’avió i vaixell bonificats per a poder desenvolupar, amb normalitat i regularitat, les seves activitats laborals i d’oci.
El coordinador del partit, Damià Moll, assenyala que “des de Madrid no es té en compte la realitat insular i deixa enrere el més important com és la igualtat de condicions de tots els ciutadans i ciutadanes”.
Èxit de participació a l'acte de Més per Menorca amb la politòloga Idoia Arreaza
El partit menorquinista aprofundeix el debat sobre la massificació amb la seva militància per concretar mesures de contenció i decreixement