Més per Menorca tornarà a concórrer a les eleccions al Senat amb Eduard Riudavets

Mentre que a la cambra alta ens hi presentam sota les sigles de Més per Menorca, al Congrés feim coalició amb MÉS per Mallorca i Esquerra

26/09/2019

L’assemblea de Més per Menorca ha aprovat aquest dimecres, en una assemblea extraordinària, de concórrer a les pròximes eleccions estatals al Senat amb les seves pròpies sigles. Per tant, Més per Menorca es tornarà a presentar en solitari i serà, novament, Eduard Riudavets qui encapçali la candidatura menorquinista.

Al Congrés dels Diputats s'ha decidit fer coalició amb MÉS per Mallorca i Esquerra.  El nom escollit per a la coalició és el de Més-Esquerra. La diputada al Parlament de les Illes Patricia Font repetirà com a candidata per a ocupar el segon lloc de la candidatura. 

Notícies relacionades

Més per Menorca proposa reformar el descompte de resident i abaratar realment el preu dels bitllets

Josep Castells: “el descompte de resident no pot continuar essent una eina que acaba beneficiant les companyies mentre els ciutadans continuen pagant preus desorbitats per viatjar”

Més per Menorca denuncia que el Govern Prohens “no mourà ni un dit” per defensar l’OSP amb Barcelona

Josep Castells reclama al conseller de Transports, José Luís Mateo, que compleixi amb el mandat parlamentari i elabori un contrainforme per defensar l’OSP a Europa

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit