L’assemblea de Més per Menorca ha aprovat aquest dimecres, en una assemblea extraordinària, de concórrer a les pròximes eleccions estatals al Senat amb les seves pròpies sigles. Per tant, Més per Menorca es tornarà a presentar en solitari i serà, novament, Eduard Riudavets qui encapçali la candidatura menorquinista.
Al Congrés dels Diputats s'ha decidit fer coalició amb MÉS per Mallorca i Esquerra. El nom escollit per a la coalició és el de Més-Esquerra. La diputada al Parlament de les Illes Patricia Font repetirà com a candidata per a ocupar el segon lloc de la candidatura.
Josep Castells: “el descompte de resident no pot continuar essent una eina que acaba beneficiant les companyies mentre els ciutadans continuen pagant preus desorbitats per viatjar”
Josep Castells reclama al conseller de Transports, José Luís Mateo, que compleixi amb el mandat parlamentari i elabori un contrainforme per defensar l’OSP a Europa