El Bus-Macarella obté una més que acceptable venda de tiquets durant els primers 15 dies

Tot i el temps variable, el servei ha funcionat bé superant els 2.000 usuraris en dues setmanes. Les vend3es són un 35% en reserva on line, 35% de venda al quiosc dels Pins i el 30% directament al mateix autocar.

06/06/2018

Més de 2.000 usuaris han utilitzat el servei de bus per anar a la platja de Macarella, després d’implantar-se aquesta línia el passat 14 de maig, la qual és incompatible amb l’accés amb vehicles privat. Les dues primeres setmanes, a pesar dels molts dies de mal temps, la demanda ha estat més que acceptable, enregistrant més de 200 usuaris els dies de sol i tenint en compte que fins el 15 de juny la línia opera amb la meitat de freqüències i busos. A partir d’aquesta data, s’operarà amb 4 autobusos i el doble de freqüències.

Són aquestes les dades que ha ofert l’empresa operadora, Autocares Torres, respecte a les dues primeres setmanes de servei, els darrers quinze dies de maig.

Cal recordar que l’exclusivitat del Bus-Macarella per accedir a aquesta platja és una prova pilot instaurada aquest estiu per conèixer la funcionalitat alternativa que pugui donar solució a la caòtica situació de descontrol i col·lapse que ha provocat l’accés lliure fins l’aparcament de la platja. Regular la massificació, la circulació pel camí i la cura de l’entorn protegit d’una Ârea Natural d’Especial Interès, així com garantir l’accés a tothom i no la primer que arriba, són les premisses d’aquest nou sistema.

 

Notícies relacionades

Més per Menorca proposa limitar el consum als grans consumidors d’aigua

El partit menorquinista assenyala que només hi queden 32 dies per a l’estiu i demana al Consell Insular que ajudi els ajuntaments a impulsar les ordenances municipals

Més per Menorca demana limitar el preu del lloguer

Els menorquinistes avisen que les mesures del PP no funcionen i que els preus no aturen d'apujar

European Free Alliance

Cartellera

  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra
  • Mostra

Audiovisuals

Facebook

Twitter

El més llegit