Més per Menorca exigirà que les institucions no s’usin per donar suport a l’aplicació del 155

La formació menorquinista ha demanat aquest dilluns que en la propera trobada es tracti l’aplicació de l’article a Catalunya i els efectes que pot tenir en el pacte balear

13/11/2017

Més per Menorca ha proposat aquest dilluns als membres dels Acords pel canvi que en la propera reunió de seguiment del pacte (si és possible a la d’aquest dimecres) es pugui tractar l’aplicació de l’article 155 a Catalunya i els efectes que pot tenir en el pacte balear.

El diputat i portaveu parlamentari, Nel Martí, ha explicat que tot i que Més per Menorca no forma part del Govern i “no vol posar-li les coses fàcils al PP –primer responsable de l’aplicació del 155 i el seu contingut- sí que vol expressar el malestar de la militància del partit arran que un dels signants dels Acords pel canvi hagi donat suport a l’aplicació d’una mesura antidemocràtica i poc respectuosa amb el poble de Catalunya”.

És per això que Més per Menorca exigirà en aquesta reunió que cap de les institucions a les què ha donat suport –Govern i Presidència– juguin “de manera directa o indirecta” a avalar una candidatura o manifestació a favor del 155.

Martí ha avisat que l’ús de les institucions balears “incrementaria el malestar dels militants els quals, aleshores, com en el cas del vot del senador Francesc Antich, haurien de decidir en assemblea si la relació del Més per Menorca amb els partits dels Acords pel canvi ha de seguir sent la mateixa”.

Notícies relacionades

Demanam la compareixença de la Comissió tècnica d’educació 0-3 anys

La comissió ja té enllestida part de la tasca que li va encomanar al Parlament i el seu criteri podria influir en els pressupostos per al 2019

Intervenció de Nel Martí durant el Debat de Política General de la CAIB 2018.

Nel Martí a Armengol: "Hem de fer un darrer esforç i invertir 1.000 milions en Educació"

El diputat de MÉS per Menorca centra la seva intervenció en el Debat de Política General en l'obligació de "no fallar la comunitat educativa"